Produs Analiza Management BMM
Solutii Produse de tip Audit Audit al factorilor care influenteaza vanzarea
 

AUDIT AL FACTORILOR CARE INFLUENTEAZA VANZAREA

Cand vanzarile scad sau nu ating un nivel asteptat, fiecare membru al echipei de vanzari da vina pe altceva sau pe altcineva. Directorul de vanzari se uita nemultumit inspre oamenii de vanzari care la randul lor critica produsele sau se plang de preturi si toti privesc inspre clientul care exagereaza cu pretentiile. Echipa de consultanti ai BMM Consulting va propune o abordare integrata pentru auditul vanzarilor. Pornim de la intelegerea faptului ca la baza rezultatelor  departamentului de vanzari stau o serie de factori critici de succes a caror functionare este vitala. Cifra de vanzari este rezultatul mai multor influente, asa cum reiese din formula: Vanzari = P x M x Mv x Pv x O unde:

BMM Academy logo

Vreti sa stiti mai multe despre strategie, marketing, vanzari dificile, manipulare si persuasiune in vanzari, managementul vanzarilor? Va invitam sa participati la unul din cursurile organizate de Business Management & Marketing AcademyIngrijorat de numarul mare de concurenti cu care va luptati pentru mintea clientului? Este momentul pentru Promovare de gherila

Pentru rezolvarea unei probleme de vanzari, echipa BMM  realizeaza un audit al factorilor critici de succes si identifica oportunitatile de imbunatatire. Auditul are loc pe mai multe paliere:

Din raportul de audit vor reiesi factorii care contribuie pozitiv la cresterea vanzarilor si cei care franeaza atingerea rezultatelor dorite la momentul auditului precum si recomandarile echipei pe cele 5 directii auditate. Auditul se bazeaza pe experienta practica de peste 12 ani in vanzari si managementul vanzarilor a consultantilor nostri in cateva din cele mai importante companii romanesti si multinationale, pe experienta acumulata in mii de ore de analiza si optimizare de procese pentru clientii din intreaga tara si pe cele cateva zeci de proiecte care presupuneau interventii la nivelul strategiei competitive. 

BMM People logo

Interesat de recrutarea unor oameni de vanzari sau recrutarea unor manageri? Interesat de evaluarea oamenilor de vanzari sau de evaluarea echipei manageriale? Doriti sa implementati in cadrul companiei un sistem de recrutare si selectie eficient sau un sistem de evaluare pe baza de indicatori de performanta? Consultantii de la BMM People va stau la dispozitie cu servicii dedicate managementului resurselor umane. 


In functie de situatiile identificate in raportul rezultat ca urmare a auditului de vazari si in functie de viziunea si obiectivele managementului pasi urmatori pot fi:

Strategie" este unul din termenii folositi cel mai des in mod gresit iar confuziile frecvente se fac in intelegerea diferitelor nivele ale strategiei: intre strategia corporatista (sau domeniul in care o organizatie alege sa functioneze) , strategia competitiva (sau modul in care alege sa concureze in domeniul respectiv), strategia operationala si strategia financiara sau cea de marketing care traseaza felul in care diferitele functiuni ale organizatiei ( HR, marketing, productie etc) sustin pozitionarea ... [citeste mai mult]

Toate organizatiile au o anumita metodologie de vanzari si un set de reguli mai mult sau mai putin explicite. Optimizarea unui proces porneste de la ce se asteapta de la procesul respectiv si presupune intelegerea atat a felului in care se fac lucrurile cat si a motivului pentru care,... [citeste mai mult]

La interfata intre clienti si organizatie, managementul vanzarilor este una din cele mai dificile functii organizationale. Intre exigentele targetelor ce trebuie atinse si constrangerile pe care contextul si organizatia le impun, managerii de vanzari trebuie sa ia o intreaga serie de decizii dificile.Consultantii nostri aduc in compania dumneavoastra experienta reala in posturi de manageri de vanzari in mari companii nationale si multinationale sau business development manageri ..... [citeste mai mult]

Fara a merge pana acolo incat sa sustinem  afirmatia lui Peter Drucker ca "Rolul marketingului este de a face vanzarile inutile", nu putem sa nu observam rolul marginal care i s-a dat in mult prea multe situatii, decizie cu repercursiuni drastice asupra cifrei de afaceri. Situatia apare de multe ori din confuzia marketingului cu reclama sau publicitatea si neintelegerea marketingului ca.... [citeste mai mult]

Ce spun altii despre noi:

Pentru o oferta personalizata va invitam sa ne cunoasteti. Apasati butonul alaturat si un consultant va va contacta in cel mai scurt timp posibil.
 
 
Articole:  
De ce nu vindem suficient? Sub asaltul concurentei
Articol BMM Consulting Articol BMM Consulting
Articolul aduce in atentie cele 5 conditii obligatorii pentru a obtine vanzarile dorite. Un articol pentru cei care se pregatesc de defensiva in marketing.