Produs Evaluare oameni vanzari BMM
Solutii Vanzari Evaluare oameni de vanzari
 

Evaluare oameni de vanzari

Vanzarile sunt prea importante ca sa le lasam la voia intamplarii.

Cand rezultatele sunt cele asteptate nu simtim nevoia sa ne uitam atent la abilitatile, atitudinea si cunostintele omului de vanzari. Rezultatele slabe ridica insa intrebari si privirea se intoarce cel mai adesea spre cei din prima linie. De mult prea multe ori insa, in ciuda rezultatelor dezamagitoare, managerii amana momentul in care spun „stop cadru" si analizeaza ce se ascunde in spatele esecurilor repetate ale unui om de vanzari. Alte ori, urmeaza un test de cunoastere a produselor organizatiei, cel mai adesea axat pe atributele acestora si nu pe beneficiile care incurajeaza un client sa cumpere. Urmeaza, poate si o discutie pe tema eforturilor necesare. Fara sa vrem sa minimalizam importanta acestora din urma, atragem totusi atentia ca o astfel de abordare zgarie doar varful icebergului.

Lipsa rezultatelor in vanzari este un simptom ce poate avea la baza mai multe aspecte care de obicei sunt neglijate:

Lista este departe de a fi completa. Detectarea unor astfel de cazuri va permite sa stabiliti urmatorul pas in remedierea problemei indiferent ca asta va insemna ca va asumati pregatirea lui si imbunatatirea punctelor slabe sau ca veti elimina veriga slaba. Desi pare o dovada de bunavointa si intelegere, pastrarea unui om pe un post nepotrivit abilitatilor lui este generatoare de stress si frustrari atat pentru angajatul in cauza cat si pentru restul organizatiei.

Evaluare oameni vanzariExperienta in vanzari, managementul vanzarilor si recrutarea de oameni de vanzari de peste 12 ani ne-a ajutat sa dezvoltam o serie de teste care sa evalueze toate aspectele importante legate de compatibilitatea unui om cu un post in vanzari. Pe parcursul a mai multor ore, persoana evaluata este pusa in situatii specifice procesului de vanzare adoptat de catre organizatia dumneavoastra iar la final primiti un raport cu rezultatele aferente tuturor aspectelelor urmarite (abilitati, atitudini, cunostinte, tehnici si cunoasterea procesului) cum ar fi:

Aceste rezultate va vor arata directia de interventie pentru fiecare membru al echipei in parte, punctele tari si punctele slabe care necesita masuri concrete pentru cresterea performantei. In functie de rezultatele obtinute, va sprijinim in pregatirea unui plan de dezvoltare profesionala care sa maximizeze contributia angajatului pentru organizatie. Scopul intregului demers este sa identificam zonele asupra carora trebuie sa interveniti in pregatirea si formarea oamenilor de vanzari.  Rezolvand aceste decalaje printr-o abordare structurata si metodica, rezultatele se vor vedea in volumul de vanzari si numarul de clienti noi dar si in gradul de motivare a anagajatilor dumneavoastra.

Pentru o oferta adaptata companiei dumneavoastra apasati butonul de mai jos. Veti fi contactat de un consultant in cel mai scurt timp posibil.

De ce nu vindem suficient?
De ce nu vindem suficient ?
Articolul aduce in atentie cele 5 conditii obligatorii pentru a obtine vanzarile dorite.