Produs Intervenite proces vanzare BMM ConsultingProdus Intervenite proces vanzare BMM Consulting
Solutii Produse de tip Audit Audit al factorilor care influenteaza vanzarea Interventie le nivelul procesului de vanzare
 

INTERVENTIE LA NIVELUL PROCESULUI DE VANZARI

Una din trasaturile unui manager performant este ca in permanenta  cauta sa imbunatateasca „lucrurile", cel mai des intrebandu-se daca modul in care se desfasoara procesele in firma este cel mai potrivit. Aceasta atitudine de a chestiona „status-quo-ul" face ca firma sa evolueze si sa se distanteze de competitorii sai, adaptandu-se rapid la schimbarile mediului extern. In mod normal, o organizatie nu trebuie sa astepte sa aiba probleme financiare ca sa se decida ca trebuie sa schimbe ceva, ci trebuie sa urmareasca schimbarile mediului extern, sa anticipeze evolutiile ulterioare si sa faca ajustari in cadrul organizatiei imediat. Primul departament care trebuie sa se gandeasca la schimbari/optimizari ale procesului este cel de vanzari intrucat este in contact direct cu piata iar intarzierea unei reactii la schimbarile pietei poate genera scaderi semnificative ale vanzarilor si ale profitului. Adaptarea poate sa insemne regandirea proceselor sau optimizarea lor. Este demonstrat ca cei care se adapteaza cel mai repede devin lideri ai domeniului in care activeaza.

Toate organizatiile au o anumita metodologie de vanzari si un set de reguli mai mult sau mai putin explicite. Optimizarea unui proces porneste de la ce se asteapta de la procesul respectiv si presupune intelegerea atat a felului in care se fac lucrurile cat si a motivului pentru care lucrurile se fac intr-un anume mod.

Optimizarea vanzariAsteptarile de la un proces de vanzare pot fi variate, incepand cu cifra de vanzari, numarul de clienti, gradul de satisfactie a clientului dar si informatiile aduse care pot ajuta managementul in deciziile luate (despre piata, concurenti etc). Nu in ultimul rand suntem interesati si de costurile vanzarilor. Un proces de vanzari  cuprinde o serie de etape pe care omul de vanzari le parcurge, fiecare avand rezultate masurabile (pe care managementul le poate monitoriza) si pe care le putem imbunatati prin analiza atenta a factorilor care duc la aceste rezultate si a decalajelor ce nu permit rezultatele asteptate. Un alt element important il constituie identificarea activitatilor care nu aduc valoare,fiind doar o sursa de costuri. Scopul optimizarii unui proces este inlaturarea sau minimizarea acestui tip de activitati astfel incat rezultatele procesului de vanzare (venituri, numar de clienti, grad de satisfactie etc) sa fie obtinute cu cel mai mic consum de resurse posibil.

BMM Academy logo

Vreti sa stiti mai multe despre pasii procesului de vanzare, CE trebuie sa faca oamenii de vanzari si CUM astfel incat, la nivelul fiecarei etape, sa imbunatateasca rezultatele, sa scada costurile vanzarii si sa minimizeze stresul sau frustrarea? Va invitam sa participati la unul din cursurile organizate de Business Management and Marketing Academy in cadrul programului de imbunatatire a performantei in vanzari "Sales Tuning".

Abordarile noastre se bazeaza pe expertiza consultantilor nostri ca analisti de procese si pe experienta in vanzari si managementul vanzarilor in cadrul unor companii romanesti si  multinationale cu rezultate notabile. Parteneriatul cu  firma japoneza Kaisha Tec ne permite sa utilizam instrumente de analiza a proceselor de ultima generatie pentru a va oferi nu doar o imagine clara asupra zonelor ce pot fi imbunatatite ci si solutii viabile cu un raport optim cost beneficiu in implementare.

Finalitatea unei interventii care vizeaza optimizarea proceselor de vanzare este:

BMM Academy logoVa punem la dispozitie o solutie software de tip CRM de sine statatoare sau integrata cu solutia ERP  pentru monitorizarea activitatilor oamenilor de vanzari care sa va permita sa controlati procesul si sa luati decizii in timp real. Puteti, de asemenea opta pentru solutii avansate pentru retail sau E- commerce.


Pentru o oferta personalizata va invitam sa ne cunoasteti. Apasati butonul alaturat si un consultant va va contacta in cel mai scurt timp posibil.
 
 
Articole
De ce nu vindem suficient?
De ce nu vindem suficient ?
Articolul aduce in atentie cele 5 conditii obligatorii pentru a obtine vanzarile dorite.